Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Zookaos - 27 januari 2011 10:32

Åhh! Jag har abstinens! Jag vill träna apportering. Men det är så himla kallt ute, så man måste ha klumpiga vantar på sig. Viggo vill också träna. Och ingen har man att träna med, dumt. Johan var gullig och följde med ut igårkväll och passade dummishögen så Viggo inte bytte. Han försökte en gång, men då var Johan på honom och sa att så får man inte göra, och gav Viggo den första han nosat på. Efter det så var det inga problem. Snabbt ut och snabbt in. Precis som det ska vara, och det mina vänner, är ren glädje!   Ska börja träna på dolda apporter snart igen. Men just nu syns det mesta i snön. Får leta upp mina vita dummisar, de syns iaf lite mindre. Ska även kontakta uppfödaren och höra om hon har några dummisar kvar som jag får köpa. Har ju lyckats slarva bort hälften. Duktiga jag... Not.


Idag blir det jobb hela dagen, och buss måste man åka. Dumma Johan som har viktiga saker på jobbet och slutar såååå sent och måste ha bilen. Men snart så kommer han inte kunna använda den! Haha! För då måste jag ha bilen, ingen buss som går ut på landet där mitt nya jobb ligger.    


På lördag blir jag tvåhundsägare för ett tag framöver.... Sug på den karamellen.  




Presentation


Mitt liv bland marsvin, hundar och vänner. Och sambon på ett hörn.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards