Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Jobbelijobb

Av Zookaos - 14 januari 2011 08:52

Snart blir det jobb, hela dagen låååång. Det var ett tag sen. Tyvärr så känner jag mig inge bra, vet inte om det är förskylning på gång eller något annat.. Sov inte alls bra i natt.    


Aja, jag är ledig i helgen så då ska jag ta igen mig. Vi får besök av en kompis till Johan, men om jag känner dem rätt så ska de spela.. Jag blir även av med min dator då. För de ska spela på varsin dator...


Nej, nu är det dags att gå ut med odjuret och rasta honom innan det är dags att göra nytta!


Och Jag tar denna snygging med mig!     

 
 
Emma & Arrac

Emma & Arrac

14 januari 2011 19:54

Bloggen är igång! Tummen upp :)
Kul att träningen gick så bra igår! Och vilken promenad ;)

http://www.hundreda.se

Zookaos

15 januari 2011 01:06

Bloggen är verkligen igång. :P
Den gick alldeles underbart! Jag tror min trotsiga tonårig är på väg bort! Ja, ni får hänga med någon dag. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zookaos - 3 februari 2011 08:46

Blir jobb idag, och en långkörare för Frostie. Han har ju bara varit där 2 timmar per gång. Det ska nog gå bra!   Min och Viggos sovmornar har tagit slut... Frostie vill inte sova längre än till halv 8. Så han kommer trivas i helgen då vi ska bör...

Av Zookaos - 31 januari 2011 21:27

Det är mycket som far runt i mitt huvud just nu.. Så jag bloggar mer imorgon. Då blire valpbilder och en och annan bild på snorungarna... Ska sova nu. Herregud jag börjar verkligen bli tant på riktigt, men jag har gott sällskap!    ...

Av Zookaos - 29 januari 2011 11:36

Idag ska Stockholm få fint besök! Vi ska shoppa. Och hälsa på min mamma. Och få med oss en vovve hem. Fullspäckad dag om vi säger så.     Viggo har fått nya fina skålar till köket. Keramik i blått och beige/vitt. Supersnygga och tunga så s...

Av Zookaos - 28 januari 2011 22:28

Ungefär så är det just nu. Stackars Viggo.. Kan inte vara lätt å vara hanhund just nu. Vi träffa hans favvotjej nummer 2 idag, Lizza, flattik på 5år. Hon skulle nog till och löpa för det varvades med lukt i rumpan och lek idag.   De lekte en bra stun...

Av Zookaos - 27 januari 2011 10:32

Åhh! Jag har abstinens! Jag vill träna apportering. Men det är så himla kallt ute, så man måste ha klumpiga vantar på sig. Viggo vill också träna. Och ingen har man att träna med, dumt. Johan var gullig och följde med ut igårkväll och passade dummish...

Presentation


Mitt liv bland marsvin, hundar och vänner. Och sambon på ett hörn.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards